Làmina

viernes, septiembre 21, 2012

Avui us vull ensenyar un dels projectes als que li tinc més carinyo. Es tracta d'una làmina personalitzada per regalar a bebès que han vingut al món. En ella hi surt el nom, data de naixement, pes i alçada. La làmina que us ensenyo és la primera que vaig fer pel naixement de l'Elna i li tinc una estima molt especial. De tota manera, n'he fet ja moltes més, ja que és un dels regals que m'agrada més fer als fills dels meus amics i coneguts. Ja ho sabeu, si no sabeu què regalar, doncs una làmina personalitzada ...

Hoy os quiero enseñar uno de los proyectos a los que le tengo más cariño. Se trata de una lámina personalizada para regalar a bebés que han venido al mundo. En ella sale el nombre, fecha de nacimiento, peso y altura. La lámina que os enseño es la primera que hice cuando nació Elna y le tengo un cariño muy especial. De todos modos, he hecho ya muchas más, ya que es uno de los regalos que me gusta más hacer a los hijos de mis amigos y conocidos. Ya sabéis, si no sabéis qué regalar, pues una lámina personalitzada ...


Un altre dia us ensenyo el model de nen.

Otro día os enseño el modelo de niño.

You Might Also Like

0 comentarios