Notes

jueves, septiembre 13, 2012

Amb el mes de setembre comença un curs, una temporada, una etapa,... Ja vaig comentar en algun altre post que per mi setembre és com tornar a començar. A mi sempre m'han agradat els papers, les llibretes, els blocs de notes, els bolis de diferents colors... Com quan anava a l'escola. Encara ara el paper és el material que més m'atrau i que més em crida l'atenció. És per això que he volgut dissenyar uns models de bloc de notes per tal de que si sou amants dels blocs, com jo, pugueu imprimir-los vosaltres mateixos  i crear-vos el vostre propi bloc. N'hi ha quatre models diferents. Si els voleu només cal que us feu seguidors del blog i envieu un correu electrònic per sol.licitar-los o deixeu un comentari en aquesta entrada i us els enviaré a punt per imprimir.

Con el mes de septiembre comienza un curso, una temporada, una etapa ... Ya comenté en algún otro post que para mí septiembre es como volver a empezar. A mí siempre me han gustado los papeles, las libretas, los blocs de notas, los bolis de diferentes colores ... Como cuando iba a la escuela. Aún ahora el papel es el material que más me atrae y que más me llama la atención. Es por eso que he querido diseñar unos modelos de bloc de notas para que, si sois amantes de los blocs, como yo, podáis imprimirlos vosotros mismos y crear vuestro propio bloc. Hay cuatro modelos diferentes. Si los queréis sólo teneis que haceros seguidores del blog y enviar un correo electrónico para solicitarlos o dejar un comentario en esta entrada y os los enviaré a punto para imprimir.


A mi personalment, el de la guirnalda de cors m'encanta... tot i que per portar a l'oficina em decanto per el de topets blaus.

A mi personalmente, el de la guirnalda de corazones me encanta... aunque para llevar a la oficina me decanto por el de topos azul.

You Might Also Like

1 comentarios