Aniversari de cine

sábado, noviembre 24, 2012

Dimecres és l'aniversari del meu nebot gran, en Roc. Ja fa 9 anys!! Déu méu, com passa el temps petitó... Com que ara ja és gran, els seus pares van deicidir que en lloc de fer-li una festa d'aniversari amb globus, i coses de petits (que diuen els grans...), doncs farien una sortida al cine amb tots els seus amics. El cap de setmana que ve estrenen la peli "Rompe Ralph" i com que ell feia temps que deia que la volia veure, doncs els hi va venir que ni pintat! Amb aquestes que la meva germana em va demanar si li podia preparar les invitacions. I com que a mi aquestes coses m'encanten, m'hi vaig posar de seguida. 

El miércoles es el cumpleaños de mi sobrino Roc. Ya cumple 9 años! Dios mío, cómo pasa el tiempo pequeñito ... Como ahora ya es mayor, sus padres deicidieron que en lugar de hacerle una fiesta de cumpleaños con globos, y cosas de pequeños (que dicen los mayores ...), pues harían una salida al cine con todos sus amigos. El fin de semana que viene estrenan la película "Rompe Ralph" y como él hacía tiempo que  la quería ver, pues les vino que ni pintado! Con estas que mi hermana me pidió si le podía preparar las invitaciones. Y como a mí estas cosas me encantan, me puse en seguida a ello. 

En primer lloc el disseny, més que res per ensenyar-li a la meva germana per si li agradava. Vaig pensar que seria original, ja que la festa era al cine, de fer una caixa de crispetes com a invitació. En primer lugar el diseño, más que nada para enseñarle a mi hermana la idea a ver si le gustaba. Pensé que sería original, ya que la fiesta era en el cine, hacer una caja de palomitas como invitación.


I a partir d'aquí, vaig fer el disseny, incorporant el logo de la pel.lícula que anirien a veure, la data, l'hora i els anys (9). 
Y a partir de aquí, hice el diseño, incorporando el logo de la película que verían, la fecha, la hora y los años (9).


La caixa ja muntada.
La caja montada.


I personalitzada una mica per nenes i per nens.
Y un poco personalizada para niñas y niños.



El resultat final crec que va quedar molt bé. Als nens els hi va agradar molt, sobretot pel que hi havia dins...
El resultado final creo que quedó muy bien. A los niños les gustó mucho, sobretodo lo que había dentro...




You Might Also Like

1 comentarios

  1. Quina passada...............t'han quedaty genials, ets una artista,enhorabona per aquest bloc tan xulo i ple idees per tots i sobretot, tots els estils i edats.

    ResponderEliminar