Aniversari de cine

sƔbado, noviembre 24, 2012

Dimecres Ć©s l'aniversari del meu nebot gran, en Roc. Ja fa 9 anys!! DĆ©u mĆ©u, com passa el temps petitĆ³... Com que ara ja Ć©s gran, els seus pares van deicidir que en lloc de fer-li una festa d'aniversari amb globus, i coses de petits (que diuen els grans...), doncs farien una sortida al cine amb tots els seus amics. El cap de setmana que ve estrenen la peli "Rompe Ralph" i com que ell feia temps que deia que la volia veure, doncs els hi va venir que ni pintat! Amb aquestes que la meva germana em va demanar si li podia preparar les invitacions. I com que a mi aquestes coses m'encanten, m'hi vaig posar de seguida. 

El miĆ©rcoles es el cumpleaƱos de mi sobrino Roc. Ya cumple 9 aƱos! Dios mĆ­o, cĆ³mo pasa el tiempo pequeƱito ... Como ahora ya es mayor, sus padres deicidieron que en lugar de hacerle una fiesta de cumpleaƱos con globos, y cosas de pequeƱos (que dicen los mayores ...), pues harĆ­an una salida al cine con todos sus amigos. El fin de semana que viene estrenan la pelĆ­cula "Rompe Ralph" y como Ć©l hacĆ­a tiempo que  la querĆ­a ver, pues les vino que ni pintado! Con estas que mi hermana me pidiĆ³ si le podĆ­a preparar las invitaciones. Y como a mĆ­ estas cosas me encantan, me puse en seguida a ello. 

En primer lloc el disseny, mĆ©s que res per ensenyar-li a la meva germana per si li agradava. Vaig pensar que seria original, ja que la festa era al cine, de fer una caixa de crispetes com a invitaciĆ³. En primer lugar el diseƱo, mĆ”s que nada para enseƱarle a mi hermana la idea a ver si le gustaba. PensĆ© que serĆ­a original, ya que la fiesta era en el cine, hacer una caja de palomitas como invitaciĆ³n.


I a partir d'aquĆ­, vaig fer el disseny, incorporant el logo de la pel.lĆ­cula que anirien a veure, la data, l'hora i els anys (9). 
Y a partir de aquƭ, hice el diseƱo, incorporando el logo de la pelƭcula que verƭan, la fecha, la hora y los aƱos (9).


La caixa ja muntada.
La caja montada.


I personalitzada una mica per nenes i per nens.
Y un poco personalizada para niƱas y niƱos.



El resultat final crec que va quedar molt bƩ. Als nens els hi va agradar molt, sobretot pel que hi havia dins...
El resultado final creo que quedĆ³ muy bien. A los niƱos les gustĆ³ mucho, sobretodo lo que habĆ­a dentro...




You Might Also Like

1 comentarios

  1. Quina passada...............t'han quedaty genials, ets una artista,enhorabona per aquest bloc tan xulo i ple idees per tots i sobretot, tots els estils i edats.

    ResponderEliminar