Simple but beautiful things

lunes, enero 14, 2013

No us passa a vegades que teniu un dia dolent i no sabeu perquè, però de cop i volta, una petita cosa us fa canviar completament el dia? A mi això em passa amb les flors. Els dies que tinc dolents, que estic tristona o melancòlica, m'agafen unes ganes boges de comprar flors. És com si necessités absorbir part de la seva bellesa, de la seva vida, de la seva energia, ... I tot de cop, em sento nova, contenta i renovada.

Feia dies que tenia al cap plantar jacints. Però bé, ja em van dir a la floristeria que es planten l'octubre-novembre, o sigui que en vaig comprar uns a punt de florir. Quan estiguin en tot el seu esplendor us els torno a ensenyar...

BONA SETMANA A TOTS!

No os pasa a veces que tenéis un día malo y no sabéis porqué, pero de repente, una pequeña cosa os hace cambiar completamente el día? A mí eso me pasa con las flores. Los días que tengo malos, que estoy tristona o melancólica, me entran unas ganas locas de comprar flores. Es como si necesitara absorber parte de su belleza, de su vida, de su energía, ... Y de golpe, me siento nueva, contenta y renovada.

Hacía días que tenía en la cabeza plantar jacintos. Pero bueno, ya me dijeron en la floristería que se plantan en octubre-noviembre, o sea que compré unos a punto de florecer. Cuando estén en todo su esplendor se los vuelvo a enseñar ...

BUENA SEMANA A TODOS!



You Might Also Like

0 comentarios