Quin llibre regalo per Sant Jordi?

domingo, abril 19, 2015


La setmana que ve és Sant Jordi. Aquesta és la tradició catalana que més m'agrada. És fàcil, doncs combina dues de les coses que més m'apassionen: els llibres i les flors. És un dia que m'agradaria molt que fos festa, però per motius "comercials", diuen..., és un dia laborable. El que m'agrada d'aquest dia és que en l'ambient es respira alegria, il.lusió, és especial,... Hi ha qui diu que si no passeges per la Rambla (qualsevol Rambla de qualsevol ciutat de Catalunya) i remenes els llibres i olores les roses, no has viscut Sant Jordi. Jo, que per motius laborals hi ha anys que m'és totalment impossible, penso que no és només això. Per mi és compratir-ho amb els meus, pensar molts dies enrere quin llibre regalaré (ara no només a en Rode, sinó també als petits), anar a la llibreria, triar-lo, dedicar-lo, i sobretot, arribar a casa i intercanviar els regals (per mi normalment rosa i per ells llibres) i veure si el llibre els ha enganxat o si he fallat en l'elecció. 


Hi ha qui per Sant Jordi no regala llibres. No a tothom li agrada llegir. Però és que llibres n'hi ha de moltes menes: llibres de cuina, llibres de fotografia, còmics, etc... Donem una oportunitat als llibres. Igual que els diamants (si a algú se li acut aquest regal per Sant Jordi no seré jo qui digui que no...), un llibre també és per sempre.

Aquest any ja tinc la meva tria feta. Però per ajudar a qui encara no ho tingui clar, us deixo unes quantes opcions per tots els gustos! Espero que us agradin!

La semana que viene es Sant Jordi. Esta es la tradición catalana que más me gusta. Es fácil, pues combina dos de las cosas que más me apasionan: los libros y las flores. Es un día que me gustaría mucho que fuera fiesta, pero por motivos "comerciales", dicen ..., es un día laborable. Lo que me gusta de este día es que en el ambiente se respira alegría, ilusión, es especial, ... Hay quien dice que si no paseas por la Rambla (cualquier Rambla de cualquier ciudad de Cataluña) y tocas los libros y hueles las rosas, no has vivido Sant Jordi. Yo, que por motivos laborales hay años que me es totalmente imposible, pienso que no es sólo eso. Para mí es compartirlo con los míos, pensar muchos días atrás qué libro regalar (ahora no sólo a Rode, sino también a los peques), ir a la librería, elegirlo, dedicarlo, y sobre todo, llegar a casa e intercambiar los regalos (para mí normalmente rosa y para ellos libros) y ver si el libro les ha enganchado o si he fallado en la elección.

Hay quien por Sant Jordi no regala libros. No a todo el mundo le gusta leer. Pero es que libros hay de muchos tipos: libros de cocina, libros de viajes, libros de manualidades, libros de fotografía, cómics, etc ... Demos una oportunidad a los libros. Al igual que los diamantes (si a alguien se le ocurre este regalo por Sant Jordi no seré yo quien diga que no ...), un libro también es para siempre.

Este año ya tengo mi elección hecha. Pero para ayudar a quien aún no lo tenga claro, os dejo unas cuantas opciones para todos los gustos. Espero que os gusten!!


Ja m'explicareu quins heu regalat i quins us han regalat!
Ya me contaréis cuáles habéis regalado y cuáles os han regalado!





You Might Also Like

0 comentarios