Try this on monday

jueves, junio 04, 2015



No sé vosaltres, però a mi quan els nens em diuen que volen pintar amb pintures m'agafa un atac de nervis... però què hi ha més bonic que veure'ls empastifar-se de dalt a baix i passar-ho de fàbula!! I és que de tant en tant va bé saltar-se aquesta rigidesa que ens envolta i mirar-los mentre fan allò que més els agrada: passar-ho bé jugant.

No sé a vosotros, pero a mí cuando los niños me dicen que quieren pintar con pinturas me da un ataque de nervios ... pero qué hay más bonito que verlos embadurnarse de arriba a abajo y pasarlo de fábula !! Y es que de vez en cuando va bien saltarse esta rigidez que nos rodea y mirarlos mientras hacen lo que más les gusta: pasarlo bien jugando.


La Nuria Pérez (de la qual us vaig recomanar una entrada del seu blog aquí), és mare de dues nenes precioses i cada dilluns fan una manualitat divertida i la pengen a Instagram i Pinterest (clicant teniu els enllaços). El projecte es diu "Try this on monday" i es tracta de divertir-se explorant la creativitat innata que tenen els nens. No us ho podeu perdre!!

Nuria Pérez (de la que os recomendé una entrada de su blog aquí), es madre de dos niñas preciosas y cada lunes hacen una manualidad divertida y la cuelgan en Instagram y Pinterest (clicando tenéis los enlaces). El proyecto se llama "Try this on monday" y se trata de divertirse explorando la creatividad innata que tienen los niños. No os lo podéis perder !!

El cas és que dissabte ens hi vam posar. En primer lloc vam enganxar un gran paper blanc a terra i els nens es van posar unes sabates molt especials (plàstic de bombolles)... i pintura, molta pintura!!!! A dalt teniu el vídeo amb el resum del procés.

El caso es que el sábado nos pusimos a ello. En primer lugar pegamos un gran papel blanco en el suelo, les puse a los niños unos zapatos muy especiales (plástico con burbujas) ... y pintura, mucha pintura !!!! Arriba tenéis un video con un resumen del proceso.

El resultat final va quedar tan bonic que el vam penjar a l'habitació de l'Elna. Ho podeu admirar vosaltres mateixos.

El resultado final quedó tan bonito que el colgamos en la habitación de Elna. Lo puede admirar vosotros mismos.

Què, us animeu a fer-ho dilluns que ve??
Qué, os animáis a hacerlo el próximo lunes?



You Might Also Like

2 comentarios