Madrid (II)

martes, agosto 25, 2015



Aquí arribo amb la segona part del post sobre l'escapada a Madrid (si us vau perdre el primer, el tens aquí). Ja et vaig dir que em quedava per recomanar algunes de les botigues que ens van agradar, tot i que la veritat és que no vam comprar massa, el pla era un altre. No obstant, sí que alguna coseta va caure...

Aquí llego con la segunda parte del post sobre la escapada en Madrid (por perdisteis el primero, lo tienes aquí). Ya te dije que me quedaba para recomendar algunas de las tiendas que nos gustaron, aunque la verdad es que no compramos masa, el plan era otro. No obstante, sí alguna cosilla cayó ...

{ Per comprar o perdre't / Para comprar o perderte }

La Central
Calle Postigo de San Martín 8, 28013 Madrid, Tel.917 909 930










Una llibreria de tresors, situada en ple centre de Madrid, però, quan estàs dins el temps s'atura i no tens noció de l'estona que fa que hi ets. Un lloc preciós i inspirador que inclou a més secció de petites joguines, una mica de papereria i un petit bistró. Va ocupar un parell d'hores de la nostra miniescapada però van ser ben invertides. 

Una librería de tesoros, ubicada en pleno centro de Madrid, no obstante, cuando estás dentro el tiempo se detiene y no tienes noción del rato que llevas ahí. Un sitio precioso e inspirador que incluye además sección de pequeños juguetes, algo de papelería y un pequeño bistró. Ocupó un par de horas de nuestra pequeña escapada pero fueron bien invertidas.

El lobo feliz
Calle San Mateo, 28, 28004 Madrid Tel. 913 91 42 50



Aquesta botiga de joguines la vam trobar per casualitat de camí a Le Coco i la veritat és que hi vam trobar els detalls perfectes per Elna i Enzo. El seu lema és "Som el que juguem" i amb això està tot dit. La seva filosofia és oferir joguines educatives i fetes prioritàriament a mà o amb materials reciclats. Així mateix, tenen un petit apartat de decoració i de nadons.

Esta juguetería la encontramos por casualidad de camino a Le Coco y la verdad es que en ella encontramos los detalles perfectos para Elna y Enzo. Su lema es "Somos lo que jugamos" y con esto está todo dicho. Su filosofía es ofrecer juguetes educativos de verdad y hechos prioritariamente a mano o con materiales reciclados. Así mismo, tienen un pequeño apartado de decoración y de bebés.

Sostrene Grene
Centro Comercial La Gavia, Calle Adolfo Bioy Casares, 2, 28051 Madrid



Això sí que va ser un capritxo i una prova d'amor!!! Aquesta marca danesa no té botiga a Barcelona ni tampoc botiga online, i per tant, havia de passar-hi sí o sí. LA PEGA: es troba en un centre comercial a les afores de Madrid, lloc on no hauríem estat si no fos per la meva tossuderia. I sí, va ser una prova d'amor de part de Mr.RF (gràcies per entendre aquests meus petits "deliris"), però és que veient les fotos s'entén tot. O no??

Eso sí que fue un capricho y una prueba de amor !!! Esta marca danesa no tiene tienda en Barcelona ni tampoco tienda online, y por tanto, tenía que pasar sí o sí. LA PEGA: se encuentra en un centro comercial a las afueras de Madrid, lugar donde no habríamos ido si no fuera por mi tozudez. Y sí, fue una prueba de amor de parte de Mr.RF (gracias por entender mis pequeños "delirios"), pero es que viendo las fotos se entiende todo. O no ??

Margarita se llama mi amor
Calle Fernando VI, 9, 28004 Madrid Tel. 910 25 98 09



No vaig arribar a entrar en aquesta floristeria però només amb l'aparador i les plantes que tenien a l'entrada ja em va fascinar. I el nom?? No em direu que és una meravella...

No llegué a entrar en esta floristería pero sólo con el escaparate y las plantas que tenían a la entrada ya me fascinó. Y el nombre ?? No me diréis que es una maravilla ...

Mercado de San Antón
Calle de Augusto Figueroa, 24, 28004 Madrid Tel. 913 30 07 30







Preciós mercat de barri per la seva grandària però amb un disseny molt cosmopolita. Ubicat al barri de Chueca, tots els llocs estan perfectament cuidats i els productes són d'altíssima qualitat. Llàstima que estàvem allotjats en un hotel i no en un apartament, ja que hagués fet la compra de bona gana. 

Precioso mercado de barrio por su tamaño pero con un diseño muy cosmopolita. Ubicado en el barrio de Chueca, todos los puestos están perfectamente cuidados y los productos son de altísima calidad. Lástima que estábamos en un hotel y no en un apartamento pues hubiera hecho la compra de buena gana.


I aquí acaba la sèrie de la nostra escapada a Madrid. Per quan una altra escapada sense peques Mr.RF??
Y aquí acaba la serie de nuestra escapada a Madrid. Para cuándo otra escapada sin peques Mr.RF??






You Might Also Like

2 comentarios

  1. Precioses les entrades i molt creatives, tal com tu saps fer-les...mmmmm amb molt de gust.
    Anotado para seguirte la pista cuando vayamos a Madrid.
    Xiucssss😘😘😘

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Aii moltes gràcies Esther!! No havia vist el comentari!
      M'anima molt que comenteu!!! Qualsevol suggeriment serà benvingut! Una abraçada!!!

      Eliminar