Bored Jar o Pot de l'avorriment

viernes, agosto 28, 2015



D'aquí un parell de dies comença setembre (però on paren les meves vacances?? com han passat tant ràpid sense el meu consentiment??) però l'escola no comença fins d'aquí dues setmanes. O sigui que encara que nosaltres ja tinguem el MODO ON posat, els peques encara van a un altre ritme. La major part aquestes setmanes ja no van a casals ni campaments i són dies que molts pares treballen. Per mitigar l'avorriment que els hi pot agafar aquests dies, us proposo una eina que crec que pot motivar-los a provar coses diferents: la Bored Jar o Pot de l'avorriment.

Dentro de un par de días comienza septiembre (pero donde están mis vacaciones ?? como han pasado tan rápido sin mi consentimiento ??) pero la escuela aquí no empieza hasta dentro de dos semanas. O sea que aunque nosotros ya tengamos el MODO ON puesto, los peques aún van a otro ritmo. La mayor parte de ellos estas semanas ya no van a campamentos y son días que muchos padres ya trabajamos. Para mitigar el aburrimiento que les puede coger estos días, os propongo una herramienta que creo que puede motivarlos a probar cosas diferentes: la Bored Jar o Bote del aburrimiento.


És tant senzill com agafar un pot de vidre i uns pals de gelat. En ells escrivim totes les activitats que se'ns passin pel cap, per exemple: "Escriure una carta a un amic", "Dibuixar un vehicle que encara no existeixi", "Sortir al jardí i buscar 5 tipus de fulles diferents", "Ajudar al papa a rentar el cotxe",... Totes les que se us ocurreixin. Així es tracta que quan la criatura s'avorreixi, vagi al pot, tregui un pal i faci l'activitat que allà hi diu. La gràcia és que la faci tant si li agrada com si no, tot i que quan ho preparem hauríem de mirar de no posar-hi coses que els hi desagradin molt.

Es tan sencillo como coger un bote de cristal y unos palitos de helado. En ellos escribimos todas las actividades que se nos pasen por la cabeza, por ejemplo: "Escribir una carta a un amigo", "Dibujar un vehículo que aún no exista", "Salir al jardín y buscar 5 tipos de hojas diferentes", " Ayudar a papá a lavar el coche ", ... Todas las que se os ocurran. Así se trata de que cuando la criatura se aburra, vaya al bote, saque un palo y haga la actividad que allí pone. La gracia es que la haga tanto si le gusta como si no, aunque cuando lo preparamos deberíamos tratar de no poner cosas que les desagraden mucho.



Nosaltres l'hem preparat amb les activitats en anglès. Aquest curs l'Elna no farà extraescolar d'anglès (baixeu les mans del cap tots els que us les heu posat...ja sé que això per mi era sagrat, però bé, un altre dia us ho explico perquè ara no ve al cas). Bé el tema és que com que aquest any no farà extraescolar d'anglès jo i ella vam acordar que introduiríem l'anglès en la vida quotidiana, i un dels primers passos que hem fet és aquest. Crec que amb les diferents activitats anirà agafant bastant de vocabulari i aprendrà les diferents accions: busca, pinta, escriu, dibuixa, canta,etc... Us en deixo imatges!! I si us interessa, em podeu escriure un mail (whatifeelandlove@gmail.com) o deixar un comentari en el post i us envio la llista sencera d'activitats que hem proposat (de fet, va ser una llista conjunta!)

Nosotros la hemos preparado con las actividades en inglés. Este curso Elna no hará extraescolar de inglés (bajad las manos de la cabeza todos los que os las habéis puesto ... ya sé que esto para mí era sagrado, pero bueno, otro día os lo cuento porque ahora no viene al caso). Bueno el tema es que como este año no hará extraescolar de inglés yo y ella acordamos que introduciríamos el inglés en la vida cotidiana, y uno de los primeros pasos que hemos hecho es éste. Creo que con las diferentes actividades irá cogiendo bastante vocabulario y aprenderá las diferentes acciones: busca, pinta, escribe, dibuja, canta, etc ... Os dejo imágenes !! Y si os interesa, me podéis escribir un mail (whatifeelandlove@gmail.com) dejar un comentario en el post y os envío la lista entera de actividades que hemos propuesto (de hecho, fue una lista conjunta!)



Expliqueu-me si el feu o si teniu altres recursos contra l'avorriment!!
Explicadme si lo hacéis o si teneis otros recursos contra el aburrimiento!!

You Might Also Like

0 comentarios