Reciclar una caja de fruta

martes, diciembre 01, 2015





Hola!! ¿Cómo llevas la semana?? Ánimo que ya es martes y quedan poquitos días para el fin de semana! ¿ Y cómo les ha ido a los peques el primer día de calendario de adviento? A nosotros fenomenal! Ya te conté hace unos días que en este post cómo es el nuestro. Creo que será divertido ver cómo la pirámide se va desmoronando hasta el día 24.

Hola! Com portes la setmana? Ànim que ja és dimarts i queden pocs dies per el cap de setmana! I com els hi ha anat als peques el primer dia del calendari d'advent? A nosaltres genial! Ja et vaig explicar en aquest post com és el nostre. Crec que serà divertit veure com la piràmide es va desmuntant fins el dia 24.

Bueno, hoy te quiero enseñar un diy que hice el fin de semana. El domingo en Instagram ya te avancé que tocaba pintura. Y es que hacía mucho tiempo que tenía ganas de reciclar una caja de fruta. Y también hacía tiempo que quería usar chalkpaint, así que me puse manos a la obra y empecé a pintar. 

Bé, avui el vull ensenyar un diy que vaig fer el cap de setmana. Diumenge per Instagram ja et vaig avançar que tocava pintura. És que feia molt temps que tenia ganes de reciclar una caixa de fruita. I també feia temps que volia utilitzar chalckpaint, així que m'hi vaig posar i vaig començar a pintar.












Os muestro el resultado a ver qué os parece. A mí me encanta el color como ha quedado y la verdad es que es un lujo pintar con chalkpaint porque no hace falta lijar y se impregna muy fácilmente. El resultado queda muy homogéneo. Tengo pendiente acoplar unas ruedas para que Enzo pueda pasear a su ballena por toda la casa.

Us ensenyo el resultat a veure què us sembla. A mi m'encanta com ha quedat el color i la veritat és que és un luxe pintar amb chalckpaint perquè no fa falta "lijar" i s'impregna fàcilment. El resultat queda molt homogeni. Tinc pendent acoplar-hi unes rodetes perquè l'Enzo pugui passejar la seva balena per tota la casa.




La verdad es que con una simple caja de fruta que podemos encontrar en cualquier mercado o tienda, podemos hacer un montón de cosas: desde un contenedor de juguetes, unas estanterías para la habitación, un cajón para los cuentos, etc.

La veritat és que amb una simple caixa de fusta que podem trobar a qualsevol mercat o botiga es poden fer un munt de coses: des d'un contenidor per a joguines, unes estanteries per l'habitació, un calaix per els contes, etc.

You Might Also Like

0 comentarios