Love look september

jueves, septiembre 10, 2015



Si setembre és un mes per organitzar-nos, fer plans, apuntar-nos a cursos, en definitiva, fer mil i un propòsits, tambe és època de renovar/canviar vestuari i començar a pensar en sabates tancades, jerseis de màniga llarga, alguna jaqueta,... Avui us porto un recull de looks d'una blogger que segueixo des de fa molt temps perquè m'agarda molt el seu estil i m'identifico bastant en ell Make life easier. L'autora del blog és la Kasia Tusk, és polonesa, llicenciada en psicologia i segons tinc entès filla de l'ex primer ministre, cosa que no vol dir que sempre vagi vestida d'últimes marques, sino al contrari, ja que vesteix bastant de marques lowcost tipus Mango o Zara. M'agrada el seu blog perquè té una fotografia molt acurada i em desprèn calma, tot i que només una petita part està escrita en anglès, solo traduir la resta que està escrita en polac per entendre el contingut. Bé, en definitiva, que per inspirar-te de cares a la nova temporada he recollit alguns dels looks tardor-hivern que més m'agraden del seu blog (he intentat que no fóssin looks de festa, sino per el dia a dia). Espero que t'agradin o que si més no et donin alguna idea.

Si septiembre es un mes para organizarnos, hacer planes, apuntarnos a cursos, en definitiva, hacer mil y un propósitos, también es época de renovar / cambiar vestuario y empezar a pensar en zapatos cerrados, jerseys de manga larga, alguna chaqueta, ... Hoy os traigo una recopilación de looks de una blogger que sigo desde hace mucho tiempo porque me encanta su estilo y me identifico bastante en él Make life easier. La autora del blog es Kasia Tusk, es polaca, licenciada en psicología y según tengo entendido hija del ex primer ministro, lo que no quiere decir que siempre vaya vestida de últimas marcas, sino al contrario, ya que viste bastante de marcas lowcost tipo Mango o Zara. Me gusta su blog porque tiene una fotografía muy cuidada y me desprende calma, aunque sólo una pequeña parte está escrita en inglés, traduzco el resto que está escrito en polaco para entender el contenido. En definitiva, que para inspirarte de caras en la nueva temporada he recogido algunos de los looks otoño-invierno que más me gustan de su blog (he intentado que no fueran looks de fiesta, sino para el día a día). Espero que te gusten o en cualquier caso de ten alguna idea.


Working looks
Looks bicolor 
Countryside looks
Casual looks


Totes les imatges d'aquest post excepte la portada estan extretes del blog de la Kasia www.makelifeeasier.pl  i els collages estan fets per www.whatifeelandlove.blogspot.com.
Todas las imagenes de este post excepto la portada han sido extraídas del blog de Kasia www.makelifeeasier.pl , y los collages estan hechos por www.whatifeelandlove.blogspot.com.

You Might Also Like

0 comentarios