40

miércoles, febrero 20, 2013

El cap de setmana passat vam celebrar els 40 anys d'en Carlus, el meu germà. Ho va voler celebrar convidant a dinar als familiars i amics. Era una ocasió única per preparar-li una decoració especial, que l'acompanyés en aquell dia. Val a dir, que vaig tenir l'ajuda inestimable d'en Rode i la Sivi. En primer lloc vam escollir els colors de la festa, que es van centrar en el groc i el gris. La papereria base era un cercle gris amb un quaranta blanc envoltat de les lletres "quaranta", tot acompanyat amb unes banderoles en gris, groc i blau.

El fin de semana pasado celebramos los 40 años de Carlus, mi hermano. Lo quiso celebrar invitando a comer a los familiares y amigos. Era una ocasión única para prepararle una decoración especial, que le acompañara en ese día. Tengo que decir, que tuve la ayuda inestimable de Rode y Sivi. En primer lugar escogimos los colores de la fiesta, que se centraron en el amarillo y el gris. La papelería base era un círculo gris con un cuarenta blanco rodeado de las letras "cuarenta", todo acompañado con unas banderolas en gris, amarillo y azul.


En aquestes targetes, la gent li podia escriure records viscuts, o bé una afable felicitació. Va ser un bon record que es va endur cap a casa.

En estas tarjetas, la gente le podía escribir recuerdos vividos, o bien una afable felicitación. Fue un buen recuerdo que se llevó a casa.

El centre de tota la decoració va ser el photocall que es va col.locar a l'espai on es feia l'aperitiu. En el photocall s'hi va posar la banderola de felicitats, un foam amb fotos des de la seva infància fins a l'actualitat (que també es va poder endur a casa) i uns pompoms de paper de seda que acababen de decorar tot l'ambient.

El centro de toda la decoración fue el photocall que se colocó en el espacio donde se hacía el aperitivo. En el photocall se puso el banderín de felicidades, un foam con fotos desde su infancia hasta la actualidad (que también se pudo llevar a casa) y unos pompoms de papel de seda que acababa de decorar todo el ambiente.



Ah, en el photocall vam deixar un 40 ben gran fet amb porexpan i folrat amb paper de seda groc perquè la gent es fes fotos ben divertides de record.

Ah, en el photocall también dejamos un 40 bien grande hecho con porexpan y forrado con papel de seda amarillo para que la gente se hiciera fotos bien divertidas.


L'espai, finalment, va quedar així:

El espacio, finalmente, quedó así:



Els nens, els que s'ho van passar millor. A part de posar al photocall, tenien estovalles personalitzades per pintar, amb un dibuix que representava en Carlus.

Los niños, los que se lo pasaron mejor. A parte de posar en el photocall, tenían salvamenteles personalizados para pintar, con un dibujo que representaba a Carlus.



A l'interior, la taula la vam decorar amb centres de mimosa, que estava preciosa tota florida i desprenia una olor molt agradable. En els diferents centres hi vam posar també etiquetes amb el 40. Finalment, a la taula, es va deixar una nota d'agraïment d'en Carlus, escrita de puny i lletra.

En el interior, la mesa la hicimos decorar con centros de "mimosa", que estaba preciosa toda en flor y desprendía un olor muy agradable. En los diferentes centros pusimos también etiquetas con el 40. Finalmente, en la mesa, se dejó una nota de agradecimiento de Carlus, escrita de puño y letra.



Crec que tot va sortir molt bé, i tot això barrejat amb bon menjar, bona música i bona companyia, no podia fallar. FELICITATS NEN!!

Creo que todo salió muy bien, y todo eso mezclado con buena comida, buena música y buena compañía, no podía fallar.

Bé, i ja ho sabeu, tots aquests que esteu a punt de fer anys o als que heu de prerparar una festa a algú, si necessiteu idees, temps, o voleu algun regal personalitzat, aquí em teniu!! Bueno, y ya sabéis, para todos los que estáis a punto de cumplir años o a los que queréis preparar una fiesta a alguien, si necesitáis ideas, tiempo, o queréis un regalo personalizado, aquí me tenéis.




You Might Also Like

2 comentarios

  1. Felicitats a en Carlus, Felicitats a l'organitzadora i Felicitats al campió de la "butifarra".

    ResponderEliminar
  2. Va ser un aniversari complet! Ja ho veus...

    Gràcies guapo!!

    ResponderEliminar