New in

sábado, febrero 16, 2013

L'altre dia, per una cosa que ara no ve al cas, li vam dir a l'Elna que li compràvem un conte i vam anar a la llibreria "Low cost" de Figueres. La coneixeu?? Bé, pels que no la coneixeu, dir-vos que hi ha llibres de restes de tirada que no es van vendre en el seu moment i que ara ells comercialitzen a més bon preu. La idea és bona, i a vegades trobes coses bastant interessants. Una cosa que m'agrada molt d'aquesta llibreria, són els quaderns de fitxes pels nens. Tenen un preu de 1 a 3€ i estan molt i molt bé!! Doncs res que vam entrar a comprar un conte per l'Elna, però la mama també es va endur el seu. Em vaig comprar un llibre de cuina. Bé, un llibre de torrades, més ben dit... Em va atrapar la portada, no sé si motivat pel fet que eren gairebé les vuit del vespre... S'ha de dir que sóc una apassionada del pa, panarra total, i que a casa al vespre un dia a la setmana fem entrepà vegetal (això crec que ja ho vaig dir a l'entrada on us vaig parlar de les hamburgueses aquí). Bé el cas és que em va encantar la idea d'aquest llibre perquè les propostes són molt variades i n'hi ha de verdures amb formatge, de salmó, ... Us deixo unes imatges perquè el pugueu veure. No cal dir que el millor de tot és que vam fer un pacte amb en Rode: cada setmana un dels dos triarà una de les torrades i la prepararà per sopar. La setmana que ve comencem i li toca a ell... Veurem com surt l'invent i quant dura!!

El otro día, por algo que ahora no viene al caso, le dijimos al Elna que le comprábamos un cuento y fuimos a la librería "Low cost" de Figueres. La conocéis? Bueno, para los que no la conocéis, deciros que hay libros de restos de tirada que no se vendieron en su momento y que ahora ellos comercializan a mejor precio. La idea es buena, y a veces encuentras cosas bastante interesantes. Algo que me gusta mucho de esta librería, son los cuadernos de fichas para los niños. Tienen un precio de 1 a 3 € y están muy bien! Pues nada que entramos a comprar un cuento para el Elna, pero mamá también se llevó el suyo. Me compré un libro de cocina. Bueno, un libro de tostadas, mejor dicho ... Me atrapó la portada, no sé si motivado por el hecho de que eran casi las ocho de la tarde ... Hay que decir que soy una apasionada del pan, Panarra total, y que en casa, por la noche, un día a la semana comemos bocadillo vegetal (esto creo que ya lo dije en la entrada donde os hablé de las hamburguesas aquí) . Bueno, el caso es que me encantó la idea de este libro porque las propuestas son muy variadas y hay verduras , queso, de salmón, ... Os dejo unas imágenes para que lo podáis ver. No hace falta decir que lo mejor de todo es que hicimos un pacto con mi marido: cada semana uno de los dos elegirá una de las tostadas y la preparará para cenar. La próxima semana empezamos y le toca a él ... Veremos cómo sale el invento y cuánto dura!




Tuestalo!! Editorial Parragon Books Ltd

Ah, la web de la llibreria low cost de Figueres és: http://www.llibreslowcost.com/ allà trobareu l'adreça, per els que us pugui interessar. La web de la libreria low cost de Figueres es: http://www.llibreslowcost.com/  ahí encontraréis la dirección para los que os pueda interesar.

You Might Also Like

0 comentarios