Deco

viernes, octubre 12, 2012


Des que he començat el blog, encara no havia fet cap entrada sobre decoració (amb el que a mi m'agrada!!...). I m'agrada el blanc, sempre blanc, però amb algun toc de color, amb el cor dividit entre els colors pastel i els colors fluor. M'agraden els dos estils. Avui, a casa, amb calma, he aprofitat per repassar aquelles habitacions infantils que tenia guardades com a font d'inspiració. Aquí us en deixo algunes... A vosaltres quin estil us agrada més??

Desde que he empezado el blog, aún no había hecho ninguna entrada sobre decoración (con lo que a mi me gusta!!...) Y me gusta el blanco, siempre blanco, pero con algún toque de color, con el corazón dividido entre los colores pastel y los colores flúor. Me gustan los dos estilos. hoy, en casa, con calma, he aprovechado para repasar aquellas habitaciones infantiles que tenía guardadas como fuente de inspiración. Aquí os dejo unas cuantas... A vosotros qué estilo os gusta más??

Vía Skona hem 

Via Skona hem
Via La Belleza de las cosas



You Might Also Like

0 comentarios