Escriptori infantil

miércoles, octubre 24, 2012

L'Elna feia dies que em demanava una taula a la seva habitació de jugar per poder pintar, dibuixar,... I dit i fet, ens hi vam posar. El resultat és molt senzill, i molt econòmic. La fusta ja la teníem. Els tamborets són del Carrefour (4€ unitat) i n'hi ha també amb verd, taronja i lila. Són metàl.lics i es veuen bastant resistents, ja us explicaré... I les barres metàl.liques, els pots de colors i el rotllo de paper són d'IKEA. Vaig acabar amb una làmina que havia vist sovint per la xarxa i m'agrada molt i unes banderoles "made in mirin" que ja us havia ensenyat en altres ocasions. El resultat final és senzill però bonic, el lema d'aquest blog,...

Elna hacía días que me pedía una mesa en su habitación de jugar para poder pintar, dibujar, ... Y dicho y hecho, nos pusimos a ello. El resultado es muy sencillo, y muy económico. La madera ya la teníamos. Los taburetes son del Carrefour (4 € unidad) y hay también en verde, naranja y lila. Son metálicos y se ven bastante resistentes, ya os contaré ... Y las barras metálicas, los botes de colores y el rollo de papel son de IKEA. Acabé con una lámina que había visto a menudo por la red y me gusta mucho y unos banderines "made in mirin" que ya os había enseñado en otras ocasiones. El resultado final es sencillo pero bonito, el lema de este blog, ...




You Might Also Like

3 comentarios

  1. Sembla estrany que tant petita i ja vulgui tenir el seu propi escriptori!! Suposo que els nens creixen més ràpid del que un s'imagina...
    Trobo que ha quedat molt encertat.
    Per cert, jo ja els he provat aquests tamborets (a la botiga) i no em van semblar gaire forts, però és clar, jo no no tinc el pes de l'Elna...

    ResponderEliminar
  2. Ja, ja, ja... Cris no em facis riure..... Ens veiem demà!!!

    ResponderEliminar
  3. Ja, ja, ja... Cris no em facis riure..... Ens veiem demà!!!

    ResponderEliminar