Làmina

jueves, octubre 04, 2012

Navegant per la web, vaig trobar una làmina en anglès que de seguida vaig clicar per guardar-me a l'ordinador, i vaig pensar que algun dia la compartiria. Doncs bé, n'he fet una traducció lliure (amb perdó de l'autora Susan Ariel Rainbow Kennedyper tots vosaltres, per tal que si us agrada, igual que vaig fer jo, feu un click i la guardeu o la imprimiu per tenir-la ben present. 

Navegando por la web, encontré una lámina en inglés que en seguida hice click para guardarla en el ordenador, y pensé que algun día la compartiría. Pues bien, he hecho una traducción libre (con perdón de la autora Susan Ariel Rainbow Kennedy) para vosotros, con el fin de que si os gusta, igual que hice yo, hagáis un click y la guardéis o la imprimáis para tenerla bien presente.


Com estimar realment a un nen, bona pregunta que intentem contestar-nos a nosaltres mateixos cada dia... Però segurament a vosaltres (els que tingueu nens, bé i els que no suposo que també us passa en altres aspectes de la vida), igual que a mi, a vegades ens costa recordar lo petits que són i lo molt que ens necessiten. Normes, horaris, va fés això, quants cops t'ho he de dir, però perquè no em fas cas, calça't... No sé, plantegem-nos que potser també som nosaltres que no ho estem fent prou bé. Bé, em deixo de reflexions pedagògiques i us deixo la làmina, a veure què en penseu.

Cómo amar realmente a un niño, buena pregunta que intentamos contestarnos a nosotros mismos cada día... Pero seguramente a vosotros (los que tenéis niños y los que no supongo que también os pasa en otros aspectos de la vida), igual que a mí, a veces nos cuesta recordar lo pequeños que son y lo mucho que nos necesitan. Normas, horarios, va haz esto, cuántas veces te lo tengo que decir, pero por qué no me haces caso, ponte los zapatos,... No se, planteémonos que tal vez también somos nosotros los que no lo hacemos lo suficientemente bien. Bueno, me dejo de reflexiones pedagógicas y os dejo la lámina, a ver qué pensáis sobre ella.

You Might Also Like

0 comentarios