Emocions

lunes, octubre 29, 2012

Avui ha sigut un dia estrany, un dia d'emocions barrejades. Avui he sentit riure la meva filla amb els seus amics mentre el sol del migdia m'escalfava el rostre. Avui però, no he estat a l'alçada en alguns moments i em sento malament per això, avui algunes coses m'han superat... Emocions barrejades, però emocions al cap i a la fi. 

Ara que s'està fent fosc i estic a casa amb en Rode i l'Elna, però, tot es torna més calmat, els problemes es queden fora els finestrals i tot tot és molt més senzill.

Hoy ha sido un día extraño, un día de emociones mezcladas. Hoy he sentido reír a mi hija con sus amigos mientras el sol del mediodía me calienta el rostro. Hoy sin embargo, no he estado a la altura en algunos momentos y me siento mal por eso, hoy algunas cosas me han superado ... Emociones mezcladas, pero emociones al fin y al cabo.

Ahora que está oscureciendo y estoy en casa con Rode y Elna, todo se vuelve más calmado, los problemas se quedan fuera los ventanales y todo todo es mucho más sencillo.



You Might Also Like

2 comentarios

  1. Mirin no estiguis trista ni et capfiquis tant per les coses. No se el que t'ha fet sentir aixi pero penso que a vegades t'has d'allunyar de tu mateixa i mirar-te des d'una altra perspectiva, es a dir, intentar veure't amb els ulls que et veuen els que mes t'estimen, segur que aixi no seras tan dura amb tu mateixa!!
    petons!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Quanta raó Martona... Gràcies pel consell, ho intentaré perquè la veritat és que m'he preocupat per alguna cosa que tampoc val molt la pena. N'he d'aprendre... Ets un 10, ho saps??

      Eliminar