Love look

sábado, octubre 27, 2012

Avui un love look que m'ha fet molta il.lusió perquè.... JO TINC AQUESTS PANTALONS!!!! Són de la marca BLANCO i de seguida que els vaig veure em van encantar (tenen topets... a aquestes alçades del blog, suposo que ja us heu adonat que els topets dominen la meva vida... no ho puc evitar...). Espero que us agradi el look!! Ah, per cert, la foto del final són els meus pantalons l'altre dia que plovia m'els vaig posar amb les botes d'aigua!

Hoy un love look que me ha hecho mucha ilusión porque .... YO TENGO ESTOS PANTALONES! Son de la marca BLANCO y en cuanto los vi me encantaron (tienen topitos ... a estas alturas del blog, supongo que ya os habéis dado cuenta de que los topitos dominan mi vida ... no lo puedo evitar ... ). Espero que os guste el look! Ah, por cierto, la foto del final son mis pantalones el otro día que llovía me los puse con las botas de agua!

Via Lovely Pepa

Via Lovely Pepa
I aquí els meus, je je... No té punt de comparació el look, ja ho sé, però m'ha fet gràcia, posar-vos els meus... Y aquí los míos, je, je... No tiene punto de comparación el look, ya lo sé, pero me ha hecho gracia poner los míos...



You Might Also Like

0 comentarios